17 oktober 2007

Er alle e-postene blitt tilknyttet/sporet til riktig kunde/kontaktperson?

En enkel måte å sjekke dette på er å gå til Aktiviteter under Mine oppgaver i CRM. Velg så i visningen der Type E-post og Visning Mine mottatte/sendte e-postmeldinger eller Alle e-postmeldinger hvis du skal sjekke for andre enn dine e-poster.


Der hvor det står et rødt spørsmålstegn er den ikke knyttet til en entitet. Åpne e-posten.


Så kan du bare klikke på den røde linken og det kommer opp et vindu hvor du kan velge en eksisterende forretningsforbindelse eller kontaktperson.


Hvis du ikke har denne kontakten i CRM, så har du også mulighet der til å opprette den i dette vinduet.

Legger også ved en link som forklarer litt om e-post og køer i CRM:
http://blogs.msdn.com/crm/archive/2007/05/30/the-crm-queue-and-you.aspx

2 kommentarer:

Celular sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk